Alma Klingström Is In The House Jaaow XD

Nu när det bara är jag och Karro kvar som inte bloggat om oss här på bloggen känns det som att det är time for me ;)



Jag då, Vem är jag? Joo... Jag är den där galna tjejen, tror att hon är skit lång och blandar svenskan med engelskan till och med på engelska lektionerna ;) Älskar hästar, älskar livet och älskar mina kompisar...
Men som ni fattade jag i rubriken, jag heter alltså Alma Klingström med massa där emellan XD 13år och 1,58 och en halv centimeter exakt. Rider på stockby precis som dom andra och är alltså en av dom som är med i Uss! Jag rider 3gånger i veckan Tisdagar i en P6 16.30 precis som Alice, Tova och Elvira Onsdagar 17.00 P7 med Karro Fredagar i kombin 18.00 med Alice och Karro...
Det här är då Oliver, han är bästa och finaste hästen In The WORLD! Jag rider han varje fredag minst och ibland i dom andra grupperna. Jag är skötare på Oliver dom dagarna jag är i stallet och har varit det sen jag var super liten! Men Oliver är också den hästen jag tävlar om han inte är på vila eller något sånt. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva... XD

Men om ni vill fortsätta läsa om mig, kanske lite seriösare bloggning? Jo, då kollar ni http://almaklingstroms.blogg.se där jag bloggar om min vardag, kompisar och massa annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0