Tova Eivinson

Tjoo!
Jag heter Tova Eivinson och är 12 år, fyller 13 i sommar. Jag bor på Lidingö ganska nära stallet, det tar ca 10 minuter att gå dit så det är superskönt! Jag rider två gånger i veckan på Stockby ridskola, en P6a på tisdagar och en P6a på torsdagar. Jag har ridit sedan jag var 4-5 så det blir runt 7 år nu tror jag? Aja, det finns inte så mycket mer att berätta om mig.
Min favorithäst är Matilda (d-ponny, född 1993) och jag är även skötare på henne och har varit det i snart två år nu. Matilda är en väldigt snäll och ganska seg ponny som är arbetsvillig och fin i både hoppning och dressyr. Hon kan vara småsur i spiltan men om man är bestämd så är hon jätte gosig och snäll.
Lite blandade bilder på mig och Matilda:





Oj det blev rätt många bilder, menmen. :)
/Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0