Alice Åberg

Heeej på er alla söta <3

Jag är då Alice och är 13 år! Jag rider 2 ggr i veckan på ridskolan stockby, tisdagar i en P6 ocg fredagar i kombispecialen. Jag har ridit i ca 7,5 år, började på elfviks ridskola men bytte efter typ 4 år till stockby.
Jag satsar såklart på hoppningen men tränar mycket dressyr som jag ofc också gillar;)

På fredagar så rider man oftast samma häst som vi typ kallar våra kombihästar och då rider jag Eminem som är finaste ponnyn som finns!<333 Han är en brun D-ponny som oftast är väldigt pigg och kan bli lite överspeedad i hoppning men det är bara kul (enligt mej).. xD

Jag ska uppdatera så mycket jag kan om både min vardag och om ridningen!

Me <3


Jag och Eminem <3


Jag och Eminem <3


Jag och Eminem <3

Sry för sämst bildkvalitet men men... :C

Kram Alice<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0